Karl Lagerfeld...
Karl Lagerfeld wielkim fanem Coca Coli...
Tak twierdzi i projektuje kolejną serii designerskich butelek dla tego niezbyt luksusowego napoju. Na ten rok Lagerfeld przygotował nie jeden, a trzy projekty, zachowane w tej samej kolorystyce i z dodatkiem akcentów graficznych. Tym razem na białym tle znalazły się fuksjowe paski, szare kropki i czarne gwiazdki, nawiązujące do bohaterek poprzednich kampanii napoju - Bernadette, Irene i Eleanor, a Coca Colę Light zastąpiła fraza Diet Coke. Napój będzie dostępny w wersji standardowej lub kolekcjonerskiej w wybranych sklepach, w komplecie z otwieraczem i stylowym pudełkiem. W roku poprzednim cena pojedynczej butelki wyniosła około 3,5 euro, a zestawu około 47 euro.
Lagerfeld to nie jedyna modowa gwiazda, projektująca dla Coca Coli. W 2010 roku cztery stylizacje stworzył również dom mody Gianfranco Ferre, w 2009 tego zadania podjął się król butów Manolo Blahnik i córka Sonii Rykiel -Natalia, a w 2008 butelki ubrał Roberto Cavalli.
***
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz